·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ


    روزی لشکر تدارک خواهم دید


       
      لشکری نه برای خون ریختن


لشکری برای صلح...


  
     لشکری که بازی های یونانی را


  از روزمرگی ما دور کند...

 



نظرات شما عزیزان:

بنده خاکی
ساعت15:54---24 آذر 1391
مینویسم دوستت دارم ...
نگو تکراریست...
شاید روزی نباشم که تکرارش کنم...


بنده خاکی
ساعت15:53---24 آذر 1391
مهم نیست هندونه شب یادات شیرین نباشه...
یا انارت ترش از اب دراد....
یا چندتا از گردو هایی که میشکونی پوک باشه...
مهم اینکه برای من عزیزی که 4 روز زودتر یلدارو بهت تبریک گفتم...


jigily
ساعت10:45---24 آذر 1391
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶

´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶

´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶

´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶

´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶

´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´¶´¶

´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´ ´´´´¶

´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´ ´´´´´¶

´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶

´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶ ¶´´´´¶

´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´ ¶´´´´¶

´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶ ¶´´´¶

´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´¶¶

´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´ ´´¶

´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´ ´¶

´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶ ¶

´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´

´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶

´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶

´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶

´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´

´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶ ¶¶

´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´ ¶¶

´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ´´¶

´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´ ´¶



منتظرمممممممممممممممممممم







فاطمه
ساعت16:01---23 آذر 1391
سلام نسترن جان...

از نظرت تو وبم استفاده کردم...

امیدوارم دوسداشته باشی...


kimia
ساعت23:06---22 آذر 1391
اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزار دهنده ای است تنها خوشبخت بودن ، در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است . (دکتر علی شریعتی)

غمكـــــــــــده
ساعت22:03---22 آذر 1391
MER30 KE SAR ZADI AZIZAM

lev
ساعت21:57---22 آذر 1391
ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﺍﻱ ﻛﺴﻲ ﻣﻬﻢ ﺑﺎﺷﯽ
ﺍﻭ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺭﺍﻫﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﻭﻗﺖ
ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﺑﺮﺍﻳﺘﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻳﺎﻓﺘـــــــ ...
ﻧـــﻩ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﻱ ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺮﺍﺭ ﻭ ﻧــــﻩ ﺩﺭﻭﻏﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮﺟﯿﺢ .


دختر سیسخت!
ساعت20:22---22 آذر 1391
سلام عزیزم،خیلی قشنگ بودن...ممنون که بهم سر زدی.....هر وقت اپ بودی خبر بده در خدتمتم....

دختر کویر
ساعت20:10---22 آذر 1391
کنــارت هستند ؛ تا کـــی !؟

تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند …

از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟!

وقتی کســی جایت آمد …

دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟

تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند ….

میگویــند : عاشــقت هســتند برای همیشه نه ……

فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود !

و این است بازی باهــم بودن … !!!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:صلح, بازی, لشکر, روزمرگی, ] [ 17:3 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 668
بازدید کل : 183486
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ